scars - papa roach

Godmorgon. Är inne på min första jobbvecka av nio. Är så stört trött, nu innan jag vänjer mig med att gå upp såhär tidigt. Vill bara sova så fort jag kommer hem efter halv fem, men det är ju inte optimalt. Känns skönt att jobba iallafall, det rullar på som vanligt ju. 

Fyra veckors FitCampen är över. Mina scanningsvärden hade varken blivit bättre eller sämre. Känns ju sådär. Har ju kommit igång med träning och med maten men antar att det blivit en del fusk nu under två veckors semestern och därför har de väl inte hänt så mycket. Fick ångest för det men har inte spytt iallafall, var dock tvungen att hetsäta lite igår. Eller hetsäta och hetsäta.. eller ja, det var det ju faktiskt. Meeeen, det var inte lika illa som vanligt. Fast det är ju inte bra hellet. Men. Äh. Skitsamma i det nu. Ska fortsätta jobba. Brukarna väntar. Ha en bra torsdag alles! Vi ses när vi ses! 

personligt | hetsätning, jobb |
Upp