kids in america - shebang

God fredag. Sitter på jobbet och väntar. På att det ska bli lunch och att nästa insats ska börja. Och hoppas på att den också inte ska bli avbokad. Tråkigaste ever att bara sitta här och rulla tummarna. Fast jag brukar ju städa haha. Som ett freak. Städfreak. Men i sommar blir det storstädning, det uppskattas ehehe. Nnnnä mu vet jag inte vad jag ska skriva, inget speciellt intressant har hänt eller är inplanerat. I helgen ska vi bara inte göra någonting alls faktiskt. Så sjukt skönt, känns som att vi slängt och flängt nånstans varenda helg. Så det blir avslappning deluxe. Och kanske lite hushållssysslor för mig. Kan ju inte bara ligga i soffan en hel dag, då blir jag ju rastlös. Har iallafall inte spytt på 8 dagar. Det är bra. Det är bra. Det är bra. Det är bra intalar jag mig själv och det kan gå bra ibland men nog fan ligger ångesten där och lurar. Har iallafall försökt återuppta min morgonjoggsrutin, det går lite bökigt men är på gång! Det är fint väder, det är helg, jag har underbar sambo och det mesta står rätt till just nu. Man skall icke klaga! Trevlig helg kära läsare. Vi ses när vi ses!




personligt | bulimi, chillexmode, jobb, jogg, liv |
#1 - - Skogsraah ☾:

Låter skönt med en lugn helg :) Själv ska jag resa iväg på söndag!

Svar: Ska bli så skönt! Var ska du resa? :)
enbulimikersbeknnelser.blogg.se

#2 - - Skogsraah ☾:

sv: Jättebra om jag peppar dig! Och ja, videon är VERKLIGEN viktig. Kram på dig :)

Upp